alışveriş merkezleri, önerileri, tüketici şikayetleri

Hoşgeldiniz ( GİRİŞ | KAYIT OLUN )

 
Reply to this topicStart new topic
> iskenderunda sekreter olmak
hatic
mesaj 18-07-2008 - 20:36
İleti #1





Grup: üye
İleti: 1
Katılım: 18-07-2008 - 20:34
Üye No: 3,528
isim: hatice
meslek: sekreter



iskenderunda sekreterler sömürlüyo iş bakarken utanmadan 200 ytl teklif edenler oldu.bu neyimize yeter insanfsızlar.
sigorta yapmazsınız köle gibi çalıştırırsınız. bize sanki sevgilinizmişiz gibi bakar sarkıntılık yaparsınız.
sekreter arkadaşlarım birlik olalım sesimizi çıkarıp hakkımızı arayalım.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mesaj 18-07-2008 - 20:36
İleti #


Teşekkürler


Grup: Bot

Katılım: 1 Dakika önce




Go to the top of the page
 
Quote Post
iskenderunzeki
mesaj 18-07-2008 - 23:51
İleti #2





Grup: üye
İleti: 31
Katılım: 08-07-2008 - 03:19
Üye No: 3,466
isim: zeki
meslek: serbest
İskenderun'da mezun olduğunuz okul adı ve mezuniyet tarihi: iskenderun



gerçeği yazmışsın ama elden bir şey gelmezki aldığınız maaş zaten sizin harçlığınıza ancak yeter ama boş verin ya hiç olmazsa klimanın altında çalışıyorsunuz bunu hakaret olarak kabul etme gerçekten işiniz kolay değil
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dogukanca
mesaj 19-07-2008 - 10:50
İleti #3





Grup: üye
İleti: 17
Katılım: 06-07-2008 - 09:27
Nereden: Antalya
Üye No: 3,450
isim: Mehmet
meslek: Muhasebe



Zeki bey yani yorumunuza tek kelimeyle şapka çıkartılır..!!! Yani sadece klimalı odada çalışmak 200 ytl maaş ve daha önemlisi iğrenç sarkıntılığı gözardı ettirebiliyorsa diyecek hiç bi şeyim yoktur...
Aslında elden çok şey gelir.İnsanlar yeterki yürekli olabilsinler...Yeterki dilde olan emek,adalet kavramları beyinde ve kalbde olsa...Elden o kadar çok şey gelir ki...
Unutulmamalıdır ki ''MÜCADELE ETMEYENİN ŞİKAYET ETMEYE HAKKI YOKTUR'' (POWERED BY DOĞUKANCA)
Antalya'dan herkese selamlar...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iskenderunzeki
mesaj 21-07-2008 - 10:14
İleti #4





Grup: üye
İleti: 31
Katılım: 08-07-2008 - 03:19
Üye No: 3,466
isim: zeki
meslek: serbest
İskenderun'da mezun olduğunuz okul adı ve mezuniyet tarihi: iskenderun



benim demek istediğim sekreterlerin işi zor bütün o dairenin sorumluluğunu alıyorlar 200 ytl elbetteki az sarkıntılık meselesine gelince öyle sekreter tanıyorumki gerçekten takdir edilecek ve bazıları varki para için yapmayacakları şey yoktur herkesin aynı kefeye koymuyorum tabi ama yinede işleri zordur
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karizmatix_ist
mesaj 27-07-2008 - 18:08
İleti #5





Grup: üye
İleti: 8
Katılım: 25-06-2008 - 13:14
Üye No: 3,408
isim: metin



QUOTE(hatic @ 18-07-2008 - 20:36 ) *
iskenderunda sekreterler sömürlüyo iş bakarken utanmadan 200 ytl teklif edenler oldu.bu neyimize yeter insanfsızlar.
sigorta yapmazsınız köle gibi çalıştırırsınız. bize sanki sevgilinizmişiz gibi bakar sarkıntılık yaparsınız.
sekreter arkadaşlarım birlik olalım sesimizi çıkarıp hakkımızı arayalım.

slm ..bu konuda sonuna kadar size katılıyorum..benimde kız arkadaşım ******** yanında çalışıyor..adam utanmadan 280 lira veriyro bide her türlü işide yaptırıyordu..bu patronları asmak lazım asmak köle alıyro sanki..bu konuda bri forum oluşturmak istiyorum ve iskenderndaki sigortasız çalıştıran kişilik ve karekter sahibi olmayan patronları yok etmek için

Bu ileti iskenderunforum tarafından 27-07-2008 - 19:03 yeniden düzenlenmiştir.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
baymes
mesaj 26-12-2012 - 23:05
İleti #6





Grup: üye
İleti: 13
Katılım: 27-10-2007 - 00:33
Nereden: İskenderun
Üye No: 2,123
isim: BayMes
meslek: Webmaster



kolayı var.
sgk ya sigortasız eleman çalıştırıyor dıye ve kaymakamlık sıtesınde bulunan bimer e maıl atabılırsınız
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Fast ReplyReply to this topicStart new topic
1 kullanıcı bu başlığı okuyor (1 Misafir ve 0 Gizli Kullanıcı)
0 Üye:

 



Basit Görünüm Tarih: 21-09-2017 - 20:48